"Laish mu kashkha?"

30Jan08

Moments That Made Me Who I Am

Inspired by Eshda3wa🙂

1992 My younger brother’s birth.
1999 School in Australia + A dispute with my Math teacher
2000 Changing schools: I didn’t think this would matter back then.
2003 Becoming close friends with H
2005 My first stab in the back by a so-called best friend + Trip to Sweden and Denmark

2006 Student Council + Newspaper Editor

2007 Uncle’s story + Meeting my jam3a buddies (Izzy;*)

2008 Aj’s perspective + Revival of an event of the past..

P.S. Of course there’s more, but this is what I could come up with..

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net
Advertisement


14 Responses to “"Laish mu kashkha?"”

  1. 1 'Grey'

    Aj’s persepective ?

  2. 2 Amethyst

    ‘Grey’
    A friend’s point of view on things:)

  3. 3 haj

    where did I go in this post?

  4. 4 Amethyst

    Haj
    No where. When I met H, I got involved with you guys. So, yeah..

  5. 5 kila ma6goog

    مشوار عظيم

    تاريخ يا تاريخ

  6. 6 Amethyst

    Kila Ma6goog
    Ela3tham yay ma3a elsneen;p

  7. 7 eshda3wa

    so sorry about your brother

    really interesting the things that leave their mark on our lives!

  8. 8 suspic

    You went to school in Australia? =O

    I demand kangaroo stories. Why do some people pronounce kangar “kan`3ar” ? Now I miss f6ayer elkangar.

    kthxbye

  9. 9 Kaileena

    Cool!

  10. 10 Amethyst

    Eshda3wa
    Why are you sorry about my brother?

    Yeah, I’m surprised myself:)

    Suspic
    Yeah, you should read the 102 Thing About Amethyst post:)

    Kangaroo stories? Hmm..

    I don’t know why some people pronounce kangar “kan`3ar” because I just say kangaroo. You might want to ask them;p How is it even spelled bel 3arabi?

    Kaileena
    Maybe you should do one of these:)

  11. 11 suspic

    I skimmed through it honestly. You didn’t leave space between the points, my eyes hurt.

    This one’s interesting though..

    “43. I’m not scared of death.”

    Is this where you go “LALALALA” and blow up yourself?

  12. 12 Amethyst

    Suspic
    Lol, you should’ve commented there.

    No, this is where I go, “I’m not suicidal, Suspic!”

  13. 13 arch96madi

    awww! 7ayaty!! i just read the post:p
    walla u made me who i am too:*

  14. 14 Amethyst

    H;*
    Btw, if it weren’t for you, chan mako HAJS for moi.. That’s why the other two aren’t up there;p


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: